HES Design

HES Design fuar standı hizmetleri ile firmanıza fuarda hakettiği değeri kazandırırken, sektörünüzdeki gücünüz artar.

Merkez Ofis

Esentepe Mah. Yıldız Posta Cad.
Bulvar Apt. No:15, B Blok, Kat:4, D:17 34349
Şişli / İSTANBUL

İletişim

+90 212 284 75 94 – 95
+90 549 710 22 88
[email protected]

HES DesignHES DesignHES DesignHES Design
  • Anasayfa
  • Hakkımızda
  • Hizmetler
    • Fuar Stand Tasarım Hizmeti
    • Fuar Stand Uygulama Hizmeti
    • Fuar Stand Proje Yönetim Hizmeti
    • Fuar Lojistiği
    • Etkinlik ve Sahne Dekor Uygulamaları
    • Mekan Tasarımları
    • Teşhir ve AVM Standları
    • Mekan Tasarım Uygulama Hizmeti
  • Projeler
  • Referanslar
  • Blog
  • İletişim
  • EN

Blog

Mayıs 9, 2022  

Trend: Organik ve Doğal Ürünlere Yönelim

Sağlıklı bir şekilde beslenmek isteyenler için, gıda endüstrisinin kullandığı üretim teknikleri ve oluşturduğu çevresel problemlere karşı, organik gıda tüketimi yeni bir trend. Gıda tüketiminde, sürdürülebilir bir modeli ifade eden organik ürünler, endüstriyel gıda üretimine göre daha az işlenmiş ve doğal ürünlerdir. İçeriğinde hormon, GDO, sentetik yapıların yer almadığı organik ve doğal ürünlere olan ilgi, oluşan farkındalıkla birlikte gitgide artıyor. Organik ürünlere yönelim uzun yıllardır söz konusu olsa da, son birkaç yılda bu konuda bilinçli tüketicilerin sürdürülebilir bir dünya ve sağlıklı beslenmeye olan ilgisinin artışı ile, organik ve doğal ürünler çok büyük bir sektöre döndü.

Statista verilerine göre, 2020 yılı içinde 167 milyar dolarlık bir pazar olan organik gıda pazarı, 2026 yılında 368 milyar dolar büyüklüğe ulaşacak. 6 yıl gibi bir süre içerisinde, 2 katından daha fazla büyümesi beklenen organik gıda pazarı için, yeni bir ‘trend’ ifadesi bundan ötürü iddialı olmaz.

Organik ürün sektörü için iki önemli fuar düzenleniyor

Türkiye, güçlü tarımsal altyapısı ve geniş ürün çeşitliliği ile, organik ürün pazarında önemli bir oyuncu olmaya aday. 2020 yılı verilerine göre Türkiye, organik tarım yapan çiftçi sayısı bazında dünyada 6. ülke oldu. Bununla birlikte organik ürün ihracatı ise aynı dönem içinde 200 milyon dolar seviyesindeydi. Organik ürünlere olan talep pandemi süreci ile birlikte artarken, Türkiye’nin 167 milyar dolarlık bir pastadan yeterince pay alamadığı söylenebilir. Bu anlamda, organik ürünleri dünya pazarında ön plana çıkarmak için, en önemli pazarlama kanalları fuarlar. Yakın dönemde, doğal ve organik gıdanın yanı sıra vegan bakım ürünlerinin öne çıktığı 2 fuar düzenlenecek. Almanya fuarları içinde yer alan organik ürün fuarları, büyük organizatörler tarafından düzenleniyor ve ihracat potansiyelleri ile öne çıkıyor.

Biofach 2022

Organik gıda sektöründe dünyanın en büyük fuarlarından biri olan Biofach 2022, 26-29 Temmuz tarihleri arasında Almanya’nın Nürnberg şehrinde düzenlenecek. Organik ürün konseptinin öncü etkinliklerinden olan Biofach, 1990 yılında bu yana organik sözcüğünün yalnızca ‘etikette’ kalmadığı, yaşam tarzına dönüştüğü bir dünya için yeni iş bağlantıları sunuyor.

Biofach 2022’nin bu yıl teması, ‘Organik. İklim. Esneklik.’ olarak belirlendi. Organik tarım ve gıda ürünleri alanında birçok önemli markanın boy göstereceği fuarda sürdürülebilirlik, bilim ve tarım üzerine forumlar düzenlenecek.

Messezentrum Nüremberg etkinlik alanında düzenlenecek fuar, Avrupa başta olmak üzere Orta Doğu, Amerika ve diğer bölgelerden birçok ithalatçı şirketin yer alacağı  bir etkinlik olarak, organik gıda ve organik tarım alanında faaliyet gösteren firmalar için son derece önemli.

Vivaness 2022

Nürnberg Messe GMBH tarafından düzenlenen Vivaness 2022, doğal ve organik kişisel bakım ürünleri alanında en önemli fuarlar içinde. 26-29 Temmuz tarihlerinde, Biofach ile eş zamanlı olarak düzenlenecek olan Vivaness 2022, kozmetik sektörünün buluşma noktası olacak.

Geleneksel kozmetik bakım ürünleri ile modern teknolojileri bir araya getiren yenilikçi ürünlerin sergileneceği fuarda kişisel bakım odaklı kimya şirketleri, parfüm markaları, doğal bakım ürünü alanında uzmanlaşmış şirketler yer alacak.

Doğal kozmetik ya da organik kozmetik alanında hizmet veren yüzlerce marka, fuarın on binlerce katılımcısına yeni güzellik ürünlerini, doğal güzellik-bakım ürünlerini sunacak. Bu anlamda Vivaness, organik bakım ürünleri konusunda faaliyet gösteren Türk şirketleri için, yeni ihracat potansiyelleri  yaratma noktasında ciddi bir etkinlik.

Almanya fuarlarında HES Design olarak yanınızdayız

HES Design olarak, fuarcılık hizmetleri konusunda 15 yılın üzerinde deneyim sahibiyiz ve yüzlerce markaya hizmet verdik. Türkiye ve Almanya’daki ofislerimiz üzerinde, fuar konusunda ihtiyacınız olan tüm çözümleri sunuyoruz. Stand tasarımından proje yönetimine, lojistikten diğer ihtiyaçlara varana kadar 360 derece yurt dışı fuar hizmeti ile, markanızın en iyi şekilde temsil edilmesini sağlıyoruz. Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için bize ulaşabilirsiniz.

Nisan 26, 2022  

Ev Elektroniğinde Türkiye’nin İhracat Payı Fuarlarla Güçleniyor

Ev elektroniği sektörü, 2020 yılında 1 trilyon dolarlık bir büyüklüğe ulaştı. Her geçen gün çeşitlenen ürün skalası ile sektör, robot süpürge, sanal asistan ya da farklı yenilikçi ürünlerle evlerimizde yer verdiğimiz teknolojileri barındırıyor. Ev elektroniği, yüksek katma değerli ürünler içermesine ek olarak ciddi bir ihracat hacmi barındıran bir alan. Türkiye’nin sektördeki pazar payı ise oldukça düşük.

Türkiye, dünyanın en büyük 20 ekonomisi içinde yer almasına karşın, elektrikli teçhizat alanında dünyadaki pazar payının yüzde 0,1’ine sahip. Dünya sıralamasında 38. olduğumuz ev elektroniği ürünlerinde, pazarın sağladığı potansiyel buradan görülebilir. Güçlü iş gücü yapısı, lojistik avantajı ve yüksek katma değerli ürün üretimi yapan şirketlere verilen yasal destekler, Türkiye’yi bu alanda destekliyor. Ancak ürün kalitesi kadar, ev elektroniği alanında pazarlama bağlantıları da çok önemli. Ev elektroniği fuarları, bu anlamda birçok üretici için yeni pazarlara adım atmanın, network geliştirmenin doğru adresi. Küçük ev aletleri, mutfak mobilyası gibi alanlarda üretim yapan Türk fuar katılımcıları için, ihracat potansiyeli sunan ev elektroniği fuarları içinde yakın dönemde önemli etkinlikler var.

2022’de düzenlenecek en önemli ev elektroniği fuarları

Hızla çeşitlenen ürün teknolojilerini ve pazar dinamiklerini yakalamak, yeni iş bağlantıları kurmak için fuarları tercih eden şirketler, yatırımlarının geri dönüşünü etkili bir şekilde alıyor. İhracatı hedefleyen firmalar için, yakın dönemde düzenlenecek fuarlar ve bilgileri şu şekilde…

IFA Berlin 2022

Ev elektroniği sektöründe en önemli fuarlardan biri olan IFA Berlin, 2-6 Eylül tarihleri arasında Almanya’nın Berlin şehrinde düzenlenecek. İthalat ve ihracat alanında faaliyet gösteren üreticilerin yanı sıra, perakendeciler ve birçok sektör paydaşının yer alacağı fuar yüksek bir katılımcı sayısına sahip. 2019 yılında düzenlenen fuara 240 bine yakın katılımcı geldi. 1900’ün üzerinde firmanın katıldığı fuara, 5 binin üzerinde medya mensubu katıldı. Berlin fuarları içinde önemli etkinliklerden olan IFA Berlin, dünyanın birçok ülkesinden katılımcıların dahil olduğu, uluslararası bir fuar. Düzenlenen son fuarda, 130’dan fazla ülkeden katılımcı fuarı ziyaret etmişti. Bu da, Türk ev elektroniği eşyası üreticileri için, IFA 2022 ve diğer Almanya fuarlarının ne denli ciddi bir fırsat yarattığını gösteriyor.

Tendence 2022

Almanya’da düzenlenen diğer bir uluslararası fuar olan Tendence 2022, katılımcılar için ciddi iş fırsatları sunan önemli bir etkinlik. İhracat potansiyelini artırmak isteyen şirketlerin tercih edebileceği fuar, Frankfurt’ta düzenlenecek. Messe Frankfurt fuar alanında düzenlenecek olan etkinlik, Messe Frankfurt Exhibition GmbH tarafından organize ediliyor. Stand tasarım ve proje yönetimi gibi konularda, Almanya-Türkiye ofisinden hizmet veren HES Design, Tendence 2022’de markanız için verimli sonuçlar almanız adına yanınızda.

AREA 30 2022

17-22 Eylül tarihlerinde Almanya’nın Löhne şehrinde düzenlenecek AREA 30, mutfak ürünleri ve ev elektroniği ürünleri alanında en büyük fuarlar arasında gösteriliyor. trendfairs GMBH’nin düzenlediği fuar, Central Trade Fair Venue of Löhne etkinlik merkezinde düzenlenecek. Çeşitli atölyelerin, etkinliklerin düzenlendiği fuar, yeni tasarımların, inovatif ürünlerin potansiyel alıcılarla buluştuğu bir ortama sahip. AREA 30, dünya çapında 100’ün üzerinde ülkeden katılımcıların gelmesi beklenen uluslararası bir fuar. Avrupa’nın yanı sıra Amerika ve Orta Doğu’dan da birçok ithalatçı, fuarı ziyaret ediyor.

HES Design olarak, Türkiye ve Almanya’daki ofislerimiz üzerinde, markalar için en iyi fuar deneyimini sunuyoruz. Fuarcılık alanındaki 15 yıllık deneyimimizle, yüzlerce kurumsal markaya fuarlarda stand tasarımı ve proje yönetimi gibi alanlarda destek verdik. Siz de HES Design ile iletişime geçerek, markanız için fark yaratacak bir fuar süreci için adım atabilirsiniz.

Nisan 26, 2022  

Ev Tekstili ve Dekorasyon Sektöründe Türk Markalarına Güç Katacak Fuarlar

Ev tekstili ve dekorasyon sektörü, dünya genelinde önemini her zaman korumayı başarmış bir alan. Türkiye, mobilya sektöründe olduğu gibi ev tekstili alanında da dünyada ilk 5 ülke içinde yer alıyor. Yıllık 70 milyar dolara yakın bir hacme sahip olan dünya ev tekstili ürünleri pazarında, Türkiye’nin yıllık ortalama 2,5 milyar dolarlık bir ihracat seviyesi mevcut. Yüzdesel olarak bakıldığında ise, Türk şirketleri pazarın yüzde 4’üne sahip. Ev tekstili alanında, yüzde 49’luk pay ile Çin, dünyayı domine eden güç olarak ortaya çıkıyor. Bununla birlikte, Türk şirketleri hem geniş ürün skalası hem de kaliteli işçilik avantajı ile sektörde ağırlığını koruyor. Türkiye’nin lojistik noktasında önemli bir kavşakta yer alması da, ihracat tarafında önemli bir koz.

Resmi biraz daha büyüttüğümüzde, dekorasyon sektörü 600 milyar doların üzerindeki pazar değeri ile çok daha ciddi fırsatlar barındırıyor. Yapılan araştırmalar, 2027 yılında dekorasyon sektörünün 838 milyar dolarlık bir pazar olacağını gösteriyor. Bu nedenle, hem ev tekstili hem de dekorasyon alanında üretim kalitesi ve ürün çeşitlendirmenin yanı sıra, pazarlama ve reklam stratejilerinin de iyi oluşturulması önemli.

Ev tekstilinde en büyük paya sahip ürün grupları hangileri?

İhracatta en önemli kalemlerden biri haline gelen ve yıllık 2,5 milyar dolarlık bir ihracat alanı olan ev tekstili alanında en önemli ürünler arasında dokuma ürünler, çarşaflar ve masa örtüleri, perdeler, battaniyeler ve tüller en çok paya sahip ürünler içinde yer alıyor. Duvar halıları ve el dokuma halılar da, ev tekstilinde en çok satışı olan ürünlerden. Türkiye, tekstil alanında önemli ülkeler içinde yer alıyor. Denizli ve Bursa başta olmak üzere birçok şehirde, geleneksel dokuma kültürü, modern üretim anlayışıyla iç içe geçiyor. Çin’in ucuz iş gücü kozu ile elde ettiği küresel liderliğe karşı Türkiye, ürün kalitesi ve pazarlama gücü ile ciddi bir potansiyele sahip.

Ev tekstili ve dekorasyon alanında önemli fuarlar

Ev tekstili fuarları, sektörde faaliyet gösteren şirketlerin ürünlerini yeni alıcılarla buluşturması konusunda en önemli etkinlikler içinde. Avrupa fuarlarının yanı sıra Türkiye tekstil fuarları, hem yurt içi hem de yurt dışı yeni iş bağlantıları sunması açısından değerli. İç mimari çözümlerin yanı sıra, yenilikçi dekoratif eşyaların sergilendiği ev dekorasyon fuarları markaların radarında. Sektörün önemli organizatörlerinin düzenlediği etkinliklerde, halı odaklı Domotex fuarı gibi birçok önemli adres mevcut. Ev tekstili ve dekorasyon alanında faaliyet gösteren şirketlere hitap eden fuarlar şu şekilde.

Premiere Vision

Ev tekstilinin önemli merkezlerinden Paris’te düzenlenen Premiere Vision, Premiere Vision Paris tarafından Paris-Nord Villepinte Parc d’Expositions et Centre de Conventions’da düzenlenecek. Ev tekstiline yön veren markaların sahne aldığı Premiere Vision, profesyonelleri ve markaları bir araya getiriyor. İpliklerden üretime, kumaş ve deriden tasarıma ve renklere, aksesuarlara kadar geniş kapsamlı bir skalanın yer aldığı fuar, 5-6 ve 7 Temmuz tarihlerinde düzenlenecek. 1200’ün üzerinde tedarikçinin, 40 binden fazla ürün sunması beklenen fuar, ev tekstilinde trendleri belirleyecek bir alan. Avrupa’dan ve dünya genelinden birçok sektör profesyonelinin dahil olacağı fuar, markalar için yeni iş potansiyelleri vaat ediyor.

Texworld

Moda ve ev tekstili endüstrisini buluşturan bir diğer Paris fuarı da Texworld. 1500’ün üzerinde katılımcının yer alması beklenen fuar, geniş bir ürün yelpazesine erişilebilen bir etkinlik. Ev tekstili ürünlerinin yanı sıra, Texworld’de aksesuar ve süsleme alanında da ürünler sergileniyor. El yapımı çalışmalar, sürdürülebilir üretim anlayışı, küçük markalar ve butik koleksiyonlar gibi temaların yer bulacağı Texworld fuarı 4-6 Temmuz arasında Paris Le Bourget’te düzenlenecek. Fuarın organizatörü ise Messe Frankfurt.

Hometex

Dünyanın lider tekstil fuarı sloganına sahip Hometex, 17-21 Mayıs tarihleri arasında İstanbul’da düzenlenecek. Yerli ev tekstili fuarları içinde öne çıkan etkinlik, İstanbul Fuar Merkezi’nde düzenlenecek. İhracat ve ithalatçıların yanı sıra, perakendecilerin de yoğun ilgi gösterdiği Hometex, dünyanın birçok ülkesinden tekstil sektörü markalarını buluşturuyor. KFA Fuarcılık tarafından organize edilen fuarda aşağıdaki konularda ürünler sergileniyor:

  • Perde ve perde aksesuarları
  • Döşeme kumaşları
  • Yatak odası tekstili
  • Havlu ve banyo ürünleri
  • Duvar kaplamaları
  • Zemin kaplamaları

Domotex

Türkiye’de düzenlenen ev tekstili fuarları içinde diğer bir etkinlik olan Domotex, halı ve zemin kaplamalarının Türkiye ve Orta Doğu’daki merkezi sloganına sahip. 14-17 Mayıs tarihleri arasında Gaziantep Orta Doğu Fuar Merkezi’nde düzenlenecek fuar, halı ihracatının kalbi olan Gaziantep’te sektör bileşenlerini buluşturacak. Türkiye’nin yıllık 3,2 milyar dolarlık halı ihracatının 2,3 milyar dolarlık kısmının gerçekleştiği şehirde makine halılarının yanı sıra el dokuma halılar ve kilimler alanında üretim yapan şirketler bir araya geliyor. Konum avantajı ile, Avrupa’nın yanı sıra Orta Doğu’nun da en önemli etkinliklerinden olan Domotex’te yerli ve yabancı potansiyel alıcılar, şirketler için ciddi iş fırsatları yaratabilir.

Yurt içi ve yurt dışı fuarlarda, markanız için en iyi dönüşü almayı hedefliyorsanız, HES Design olarak profesyonel fuar çözümleri sunuyoruz. Yurt dışı fuarlar için Paris fuar standı hizmetini sunarken, yurt içinde de 360 derece, anahtar teslim bir hizmet sunuyoruz. Stand tasarımının yanı sıra proje yönetimi, lojistik ve depolama sürecini profesyonel ekibimizle sağlıyoruz. Almanya ve Türkiye’deki ofislerimiz üzerinden, 15 yıldır birçok kurumsal firmaya hizmet verdik. Siz de fuar etkinliklerinde HES Design’a güvenerek, en verimli dönüşü alabilirsiniz.

Nisan 14, 2022  

Endüstri 4.0- Otomasyon Teknolojileri- Hannover Messe

Dünya ekonomisini şekillendiren en önemli olaylardan biri, birinci sanayi devrimiydi. Sanayide ilk devrim, mekanik üretim yaklaşımını, ikinci devrim ise elektrik destekli üretim anlayışını getirdi. 20. yüzyılın ikinci yarısına damgasını vuran bilgisayar destekli üretim teknolojileri, yeni bir devrimin habercisiydi. 2000’li yılların başında ortaya çıkan endüstri 4.0 ise, yeni bir anlayışı ortaya koydu.

Otomasyon teknolojileri ve dijitalleşmenin iç içe geçtiği bu yaklaşım, endüstrinin son devrimi oldu. Endüstri 4.0 olarak da adlandırılan bu yaklaşım, insanlar ve makineler arasındaki işbirliğinin, interaktif bir yaklaşımda olmasını sağladı.

Nesnelerin interneti, yapay zeka ve robotik teknolojisi

Internet of things kısaltması olan IoT, yani nesnelerin interneti, nesnelerin büyük sistemlerle ortak bir ağda buluştuğu yapı anlamına geliyor. Yazılımlar, sensörler ve diğer teknolojiler bir ağ üzerinde iletişim kurarak, otomasyon ve dijitalleşme alanında yeni bir kapı araladı.

Robot süpürgelerden sanal asistanlara, buzdolabından akıllı telefonlara, 2021’de ağa bağlı cihaz sayısıs 10 milyarın üzerindeydi. 2030 yılında ise bu sayının 25 milyarı bulması bekleniyor. Bu anlamda IoT, tüm endüstriler için ne denli önemli olduğunu gösteriyor.

IoT dışında, otomasyon ve dijitalleşmenin en önemli ayaklarından biri AI yani yapay zeka oldu. Yapay zeka konsepti, IoT ve diğer dijital teknolojilerin, üretim tesislerine entegrasyonu konusunda en önemli gelişmelerden biri oldu. Maliyetlerin dengelenmesi, planların takvime uygun bir şekilde ilerlemesi ve süreçlerin optimize edilmesinde, yapay zeka en önemli adımlardan biri oldu. Robotik teknolojisi ise, bu bilginin fiziksel ortamda çıktısının alınmasını sağladı.

Dijitalleşme ve otomasyon dünyasının kalbi Hannover Messe 2022’de atacak

Hannover Messe, üretim sektörünün merkezlerinden Almanya’da düzenlenen, otomasyon ve dijitalleşme alanındaki en önemli yeniliklerin yer aldığı fuar. Yarının endüstrisini yarat sloganına sahip fuarda bu yılın teması dijitalleşme ve sürdürülebilirlik.

Hannover Messe Fuarı, endüstri 4.0 kavramının ilk ortaya çıktığı yerdir. Bu kavram, 2011 yılında düzenlenen fuarda ilk kez kullanılmıştır, bu anlamda Hannover Messe 2022’nin önemi görülebilir. Almanya’nın Hannover şehrinde düzenlenecek olan fuar, (Deutsche Messe AG), Avrupa fuarları içinde en önemli etkinliklerden biri. Organizasyonun içeriği, kapsamı oldukça geniş. Hannover Messe 2022’de, aşağıdaki iş alanlarında katılımcılar yer alacak ve etkinlikler düzenlenecek.

  • Otomasyon ve sensör çözümleri
  • Enerji çözümleri
  • Lojistik otomasyonu
  • Proses otomasyonu
  • Karbon nötr üretim
  • Bulut ve altyapı
  • Dijital Platformlar
  • E-mobilite & şarj altyapısı
  • Mühendislik yazılımları
  • Bilgi teknolojileri güvenliği
  • Robotik
  • Startup, finans ve yatırım

30 Mayıs-2 Haziran tarihleri arasında düzenlenecek olan fuar, markasını geleceğe taşımak isteyenler için oldukça önemli bir programa sahip. Dijitalleşme ve otomasyon teknolojilerinin on binlerce kişiyle buluştuğu Hannover’da, yeni iş fırsatları yaratmak, iş ağını genişletmek ve geniş katılımcı grubuna ulaşmak için, siz de fuara katılabilirsiniz.

HES Design olarak, yurt dışı fuar danışmanlığımız kapsamında anahtar teslim hizmet sunuyoruz. Almanya ticaret odasına kayıtlı firmamız, fuar stand tasarım hizmetlerinin yanı sıra proje yönetimi ve lojistik alanlarında da, Türkiye’de ve dünyada birçok fuarda, yüzlerce kurumsal markaya hizmet sundu.

Nisan 14, 2022  

Teknoloji ve Otomasyon Türk Şirketleri İçin Neden Önemli?

Türkiye’de ihracat hacmi her geçen yıl artıyor. Farklı pazarlarda dünya devleriyle rekabet edebilmek içinse, üretim sürecini optimize edebilmek için otomasyon ve teknoloji yaklaşımı oldukça önemli. Bu süreçte devlet destekli Milli Teknoloji Hamlesi gibi programlar, yüksek teknoloji ile üretilen, katma değeri yüksek yerli üretim ürünler için teşvik sunuyor.

Teknoloji ve otomasyon, sanayi devriminden bu yana önemli oldu. Ticaret hacmi ve pazarlar gelişirken, artan talebin ve kalite standartlarının karşılanması adına, otomasyonun önemi gün be gün arttı. Teknoloji ve otomasyonun gelişimiyle, üretimde insan odaklı yaklaşım yerini makine gücüne, yapay zeka ve nesnelerin interneti odaklı konseptlere bıraktı. Teknolojinin son gelişmelerine en hızlı şekilde adapte olabilen markalar, birçok anlamda avantaj elde etti.

Türkiye’nin dijitalleşme ve otomasyon konusundaki teşvik adımları, üreticileri, markaları yeni teknolojilere yatırım yapma konusunda destekliyor. Bununla birlikte, bu politikaların diğer bir etki alanı da ihracat ve yeni iş ağları konusunda yönlendirme sağlaması.

Bu doğrultuda, önemli fuarlardan bazıları Türkiye’de düzenleniyor. Fuarcılıkta Türkiye’yi ön plana çıkarma konusundaki çaba ve girişimler sonuçlarını verdi ve farklı sektörlere hitap eden birçok fuar artık Türkiye’de düzenleniyor.

Türkiye’de düzenlenen önemli otomasyon ve teknoloji fuarları

Otomasyon ve teknoloji alanında Türkiye’de düzenlenen, en önemli fuarlar içinde yer alan Win Eurasia ve FOTEG İstanbul fuarlarına bakalım.

Win Eurasia 2022

Türkiye’de düzenlenen diğer bir önemli fuar etkinliği olan Win Eurasia, 8-11 Haziran 2022 tarihlerinde, İstanbul TÜYAP Kongre Merkezi’nde düzenlenecek. Hannover Fairs Turkey tarafından düzenlenen fuar, geleceğin üretim tesislerinin yenilikçi otomasyon teknolojilerini sunuyor. Win Eurasia’da ön plana çıkan iş alanları arasında hidrolik ve pnömatik sistemler, lojistik, elektrik ve elektronik ekipmanlar, otomasyon hizmetleri, metal ve sac işleme teknolojileri yer alıyor.

Bölgenin en önemli fuarlarından olan Win Eurasia, 1300’ün üzerinde katılımcı ve 75 binin üzerinde ziyaretçi ağırlıyor. Sanayide dijital dönüşümün öncü etkinliği olan fuarda nesnelerin interneti, sanal gerçeklik, artırılmış gerçeklik, bulut bilişim, makine öğrenimi ve yapay zeka alanında son yenilikler yer alıyor.

HES Design olarak, Win Eurasia ve FOTEG İstanbul’un yanı sıra, Türkiye’de ve dünyada her sektöre hitap eden fuarlarda stand tasarımından proje yönetimine, lojistikten diğer alanlara 360 derece hizmet sunuyoruz. Referans markalarımıza göz atabilir, hizmetlerimizle ilgili bilgi alabilirsiniz.

FOTEG İstanbul 2022

FOTEG İstanbul, bu yıl 9-11 Haziran tarihleri arasında düzenlenecek. HKF Fuarcılık tarafından İstanbul Fuar Merkezi’nde düzenlenecek olan etkinlik, iki yılda bir düzenleniyor. Gıda İşleme Teknolojileri Uluslararası İhtisas Fuarı, iki yılda bir düzenleniyor. Fuarda, gıda işleme ekipmanlarında tedarikçi firmaların yanı sıra, üretim sektörünün önemli temsilcileri ve üst düzey yöneticiler de yer alıyor.

Gıda ve içecek güvenliği, gıda ve içecek katkı maddeleri, depolama, tedarik zinciri, otomasyon ve kontrol, paketleme teknolojileri ve işleme teknolojileri alanında ürün ve hizmetlerin sergileneceği fuar, dünyanın birçok ülkesinden geniş bir katılımcı profiline sahip.

Nisan 10, 2022  

Türk Mobilya Endüstrisinin Dünya Ticaretine Açılan Kapısı: Mobilya Fuarları

Mobilya Fuarları

Mobilya sektörü, Türkiye’de hem ticari hacmi hem de istihdam kapasitesi bakımından en önemli sektörler içinde yer alıyor.

İstanbul ve Ankara’nın yanı sıra Bursa, Kayseri ve Adana sektörün en güçlü olduğu şehirler arasında. Mobilya sektörü büyümesini sürdürmesinin yanında, dış ticaret tarafında da 2000’li yılların başından bu yana etkinliğini artırıyor. Sektörün, 2001 yılında 192 milyon dolar olan dış ticaret katkısı, 2020 yılında 3,4 milyar dolara ulaşmayı başardı. Mobilya sektöründe, en çok ihracat yapılan bölgeler arasında Avrupa’nın yanı sıra Orta Doğu, Rusya ve Türk cumhuriyetleri yer alıyor.

Mobilya sektöründe en çok ihracat yapılan ülkeler

Gelişen mobilya sektöründe, teknoloji kullanımının artışı ve ihracat ağlarının genişlemesi, firmalarımızın dünya çapında rekabetçi olabilmesini sağlıyor. Kitlesel üretim yapan büyük şirketlerin yanı sıra, küçük ve orta ölçekli firmaların el yapımı mobilya üretimi de sektörde önemini koruyor. Türkiye’nin mobilya sektöründe en çok ihracat yaptığı ülkelere bakıldığında, farklı bölgelerden, Türk mobilyalarına ilginin olduğu görülüyor. Dünya ticaretinde, mobilya alanında payını artıran Türk şirketlerinin, 2020 yılı verilerine göre en çok ihracat yaptığı ülkelerin listesi şu şekilde:

  • Irak: 483 milyon dolar
  • Almanya: 347 milyon dolar
  • ABD: 268 milyon dolar
  • Suudi Arabistan: 188 milyon dolar
  • Fransa: 162 milyon dolar
  • Birleşik Krallık: 143 milyon dolar
  • İsrail: 136 milyon dolar
  • Libra: 134 milyon dolar
  • Hollanda: 94 milyon dolar
  • Romanya: 90 milyon dolar

Pazarda yeni fırsatlar için öne çıkan mobilya fuarları

Türk mobilya sektörü son birkaç yıldır, pandemi ile gelen küresel durgunluğa rağmen ihracat seviyesini korumayı başardı. Bununla birlikte, yeni pazarlarda yeni müşterilere erişmek, yeni nesil mobilya teknolojilerini keşfetmek için fuarlar en önemli etkinlikler. Her segmentte işletmenin yer alabileceği mobilya fuarları, yeni iş köprüleri oluşturmak için doğru adresler. 2022 yılında, mobilya sektörünün kalbinin atacağı iki önemli fuar yer alıyor. İtalya’nın Milano şehrinde düzenlenecek Salone del Mobile ve ABD’nin Atlanta şehrinde düzenlenecek olan IWF Atlanta, ciddi katılımcı kitlesi ile sektörde önemli etkinliklerden. Peki bu fuarlarda katılımcıları hangi fırsatlar bekliyor?

Salone del Mobile

Mobilya sektörünün en köklü fuarları içinde yer alan Salone del Mobile, Milano’da 7-12 Haziran tarihleri arasında düzenlenecek. İlk kez 1961 yılında düzenlenen Salone del Mobile, 210 bin metrekarelik bir alanda düzenleniyor. Fuara her yıl 370 binin üzerinde ziyaretçi katılırken, ziyaretçilerin yüzde 70’i İtalya dışından gelen misafirler. Bu da, fuarın uluslararası ticaret noktasında ne denli önemli olduğunu gösteriyor. Avrupa’nın yanı sıra, ABD ve Orta Doğu’dan sektörün önemli paydaşlarının katıldığı fuar, Türk mobilya sektörü için önemli bir fırsat sunuyor.

IWF Atlanta

Kuzey Amerika’nın en büyük ahşap işleme mobilya fuarı olan IWF Atlanta’da ahşap işlerinin yanı sıra mobilya üretimi, marangozluk, kapı ve pencereler, makine ve diğer gereçler, metaller ve plastikler, kısacası sektörün tamamına hitap eden bir kapsam söz konusu. Mobilya alanında dünyanın en iyi markalarının ürün ve hizmetlerini sergilediği fuarda, yenilikçi ürün ve hizmetler on binlerce fuar katılımcısına sunuluyor. Potansiyel müşterilere, hedef kitleye doğrudan temas etme fırsatı sunan IWF Atlanta, sektörde iş ağını genişletmek isteyen markalar için doğru adreslerden.

Profesyonel fuarcılık çözümleri ile tanışın

Mobilya sektöründe faaliyet gösteren markalar için IWF Atlanta ve Salone del Mobile başta olmak üzere, tüm yurt içi ve yurt dışı fuarlarda 360 derece bir hizmet sağlıyoruz. HES Design olarak fuar standı tasarımından proje yönetimine, lojistik ve depolama süreçlerine varana kadar anahtar teslim bir hizmet modeline sahibiz. 15 yıldan bu yana her sektörden yüzlerce markaya sunduğumuz profesyonel fuar çözümleri ile, yeni iş ağlarının kurulması ve markaların kurumsal imajının en iyi şekilde temsil edilmesi için çalışıyoruz.

Mart 31, 2022  

Yenilenebilir Enerji ve Enerji Verimliliği Sektörünün En Önemli Fuarları

Dünya genelinde hızla artan nüfusla birlikte, enerji ihtiyacında da bir artış yaşanıyor. Bu enerji ihtiyacı açığını kapatmak için, doğaya zarar vermeyen bir model sunan yenilenebilir enerji ise önemini her geçen gün artırıyor. Yenilenebilir enerjinin yanı sıra, mevcut kaynakların optimal bir şekilde kullanılmasını hedefleyen enerji verimliliği sektörü de gelişimini sürdürüyor. Yenilenebilir enerji ve enerji verimliliği sektöründe son yıllarda yaşanan önemli gelişmelerin yanı sıra, sektörün öne çıkan fuarlarını blog içeriğimizde bulabilirsiniz.

Katlanarak büyüyen enerji ihtiyacı için en iyi çözüm

Nüfus artışı ve sanayileşme, küresel enerji ihtiyacını ciddi bir noktaya taşıyor. Yapılan araştırmalar, 2035 yılındaki enerji ihtiyacının 1998 yılındaki ihtiyacın iki katı olacağını, 2055 yılında ise üç katı olacağını gösteriyor. Enerji ihtiyacı bu denli hızla artarken, doğalgaz, kömür ve petrol gibi kaynaklar kısıtlı olmasına ek olarak, çevre ve insan için bir risk teşkil ediyor. Fosil yakıt kullanımı kaynaklı olarak, karbon (CO2) salınımı artıyor ve oluşan sera etkisi ile iklim değişikliği krizine doğru bizi adım adım götürüyor. Yapılan bazı araştırmalar, küresel ısınma sonucunda 2040 yılı itibariyle deniz seviyesinin 1 metreye kadar yükselebileceğini gösteriyor.

Yenilenebilir enerji kaynakları neler?

Kısıtlı enerji kaynakları, dünyanın artan enerji ihtiyacına yanıt veremiyor. Petrol kaynaklarının 50 sene içinde, doğalgazın ise 200 sene içinde tükeneceği tahmin ediliyor. Kısacası tüm göstergeler, dünya için zararlı ve sürdürülebilir olmayan klasik enerji kaynaklarına bir alternatife işaret ediyor.

Güneş enerjisi, rüzgar enerjisi, dalga enerjisi, jeotermal enerji, hidrolik enerji ve biyokütle enerjisi günümüzde yenilenebilir enerji kaynakları içinde gösteriliyor. Doğaya hiçbir zararı olmayan ve sürdürülebilir enerji sağlayan bu kaynakların öneminin kavranması ve kabul görmesiyle, toplam enerji üretimi içinde yenilenebilir enerji kaynaklarının oranı artıyor. Eurostat verilerine göre Türkiye’de, toplam enerji içindeki yenilenebilir enerji payı yüzde 20,2 seviyesinde. Yüzde 19,73’lük AB ortalamasının üzerinde olan Türkiye’de yenilenebilir enerjiye olan ilgi artıyor. Türkiye’de 2023 hedefi, yenilenebilir enerji kullanım oranının yüzde 30’a ulaşması.

Enerji verimliliğinin önemi

Sürdürülebilir ve çevreci yenilenebilir enerji politikaları, daha güzel bir dünya için hem özel sektörün hem de kamunun çabaladığı bir alan. Bununla birlikte, yenilenebilir enerji tesislerini ve kullanım oranını artırmanın ötesinde, diğer bir önemli başlık da enerji verimliliği. Yenilenebilir enerji kaynaklarını çeşitlendirmek ve üretim kapasitesini artırmak kadar, enerji sarfiyatının verimliliğini izlemek ve optimize etmek de önemli bir konu. Özel sektör ve kamu kurumlarını, yenilenebilir enerji sektörü ve enerji verimliliği alanındaki en son inovasyonlarla ve çalışmalarla bir araya getiren enerji sektörü fuarları oldukça önemli.

Yenilenebilir enerji sektörü fuarları

Enerji sektöründe bir trend değil, dünyanın yönünü çevirmesi gereken tek yön olan yenilenebilir enerji alanında düzenlenen uluslararası fuarlar, sektör paydaşlarının küresel ölçekte temaslar kurması, iş potansiyelini büyütmesi ve yeniliklerle tanışması adına önemli. Almanya ve İspanya’da düzenlenen, dünyanın en büyük yenilenebilir enerji fuarları arasında E-World Energy&Water, IFAT Münih ve Genera yer alıyor.

E-World Energy & Water 2022

Avrupa enerji endüstrisinin bir araya geldiği E-World Energy & Water 2022 fuarı, Almanya’nın Essen şehrinde 21-23 Haziran tarihleri arasında düzenlenecek. Uluslararası enerji fuarının sektördeki önemi gitgide artıyor. 67 ülkeden 25 bin ziyaretçinin beklendiği fuarda, her beş kişiden biri Almanya dışından geliyor. Bu da, enerji sektöründe uluslararası bağlantılar kurmak adına E-World Energy & Water’ın ne denli önemli olduğunu gösteriyor.

IFAT Münih 2022

Uluslararası bir enerji fuarı olan IFAT Münih 2022, 30 Mayıs-3 Haziran tarihleri arasında Almanya’nın Münih şehrinde düzenlenecek. 2023 yılı içinde İstanbul’da düzenlenecek IFAT Eurasia’nın bir parçası olan IFAT Münih’te 3 binin üzerinde şirketin katılımı bekleniyor. Yoğun bir ziyaretçi ilgisine maruz kalan fuar, 162 ülkeden 140 binin üzerinde ziyaretçiyi ağırlayacak. Odak noktası atık yönetimi ve geri dönüşüm olan fuarda çevre teknolojisi üzerine çalışan şirketler yer alacak. Geri dönüşüm sektörünün bileşenleri, evsel atık, ambalaj atık ve elektronik atıkların geri dönüşümü üzerine çalışan firmalar da, IFAT Munih’te boy gösterecek.

GENERA 2022

Organizatörü IFEMA olan GENERA 2022 fuarı, 14-16 Haziran tarihleri arasında İspanya’nın Madrid şehrinde düzenlenecek. 2021’de 20 binin üzerinde ziyaretçiyi ağırlamayı başaran GENERA fuarına 54 farklı ülkeden ziyaretçi geldi. Enerji çeşitlendirme ve tasarruf alanına odaklanmış fuarda, İspanyol enerji endüstrisinin yanı sıra, küresel aktörler de yer alıyor. Avrupa enerji endüstrisinde network oluşturmak, enerji verimliliği alanında yenilikçi teknolojileri keşfetmek ideal bir ortam sunan GENERA, enerji sektörünün önemli buluşma noktalarından biri.

Türkiye’de ya da Avrupa’da düzenlenen fuarlarda markanızın ürün ve hizmetlerini yeni müşterilere ulaştırma fırsatını yakalamayı hedefliyorsanız, kurumsal firmaların fuar alanındaki çözüm ortağı HES Design olarak sizinle tanışmak için sabırsızlanıyoruz. HES Design olarak fuar stand tasarım, teşhir & sergi standları, mimari tasarımlar ve endüstriyel tasarım alanında yenilikçi ve kaliteli çalışmalarla kurumsal kimliğinizi en iyi şekilde yansıtıyoruz.

Mart 22, 2022  

Hayvancılık ve Hayvan Yemi Sektörünün Buluşma Noktası: VIV Fuarları

2020 yılında 345 milyar dolarlık hayvan yemi pazarı, 2026 yılı tahminlerinde 460 milyar dolara ulaşacak. Yine aynı yıl, 189 milyar dolara yakın pazar büyüklüğü ile tavukçuluk, hem ciddi büyüme potansiyeli hem de sürdürülebilir ve sağlıklı bir yaşam için önemini koruyor.

Hayvan yemi ve hayvancılık alanında faaliyet gösteren firmalar için, pazardan pay alabilmenin en önemli araçlarından biri, uluslararası etkinliği olan fuarlarda boy göstermek. Dünyanın en büyük hayvancılık ve hayvan yemi fuarları arasında gösterilen VIV fuarları bunun için en doğru adreslerden biri. Dünya Fuar Organizasyonları Birliği (UFI) kalite onayına sahip VIV fuarları, sektör paydaşları ve potansiyel kurumsal müşteriler için bir buluşma alanı. Peki VIV fuarları, hangi alanlarda faaliyet gösteren firmalar için tercih edilebilir? 31 Mayıs-2 Haziran tarihleri arasında Hollanda’nın Utrecht şehrinde düzenlenecek olan VIV Europe 2022, oldukça geniş bir katılımcı profili içeriyor.

VIV fuarlarında hangi alanlarda faaliyet gösteren şirketler var?

Beyaz et odaklı bir hayvancılık-hayvan yemi fuarı olan VIV’de, yalnızca hayvancılık alanında faaliyet gösteren firmalar değil, aynı zamanda yan sektörlerden de birçok marka yer alıyor. Bu da, tüm katılımcılar için yeni iş bağlantıları kurma fırsatı sunuyor. VIV Fuarları’nda yer alan firmaların faaliyet alanlarından bazıları şu şekilde:

  • Tavukçuluk sektörü için gereçler ve entegrasyon araçları
  • Tavukçuluk yem hammaddesi ve katkı maddeleri ile, üretimde kullanılabilecek makineler
  • Veterinerlik araçları, hayvancılıkta kullanılacak ilaçlar
  • Yem sektörü odaklı paketleme ve lojistik çözümleri
  • Temizlik ve hijyen gereçleri
  • Çiftlikler için laboratuvar ve analiz ekipmanları
  • Hayvancılık odaklı sigorta ve bankacılık çözümleri

Bu yıl Hollanda’da düzenlenecek VIV Europe 2022’ye geldiğimizde, kümes hayvanları ve yem endüstrisinden birçok önemli markanın fuarda boy göstermesi bekleniyor. 2022’nin teması olan sürdürülebilir gıda alanında yem, yetiştirme, çiftçilik, sağlık ve beslenme, yumurta ve kesim alanında tedarik zincirinin her aşamasından uzman markalar katılımcılar arasında. VIV Europe katılımcı profili şu şekilde özetlenebilir:

  • Beslenme uzmanları
  • Gıda perakendecileri
  • Hayvancılık ekipman üreticileri
  • İthalat ve ihracat şirketleri
  • Çiftlik sahipleri ve çalışanları
  • Yem ve yem katkı maddesi üreticileri

VNU Exhibitions Europe tarafından düzenlenen ve Dünya Fuarcılar Birliği’nin üyesi olan VIV Europe, Avrupa’nın yanı sıra Orta Doğu ülkelerinden de beyaz et ve yem sektöründe faaliyet gösteren birçok şirketin dahil olacağı bir ortam.

Kimler katılıyor? VIV Europe fuarının katılımcı profili

Hem üretim hem de hizmet sektöründen birçok paydaşın yer aldığı VIV Europe katılımcı kitlesi arasında çiftçiler ilk sırada yer alıyor. Buna ek olarak kamu görevlileri ve toptancılar, yem fabrikası sahipleri ve kesimhane sahipleri de VIV Europe’a gelenler arasında. Tavukçuluk dışında, hindi eti üreticilerinin de yer aldığı fuarda, yem işleme alanında faaliyet gösteren kişiler, et alım ihtiyacı bulunan market zinciri, otel ve restoran işletmeleri sahipleri de gelenler arasında.

Markanıza değer katacak çözümler ile potansiyel müşterileriniz aynı çatıda

Dünya’nın gitgide artan nüfusu ve azalan doğal besin kaynakları, hayvancılık sektörünün önemini gitgide artırıyor. Tavukçuluk ve yem alanında boy gösteren, farklı sektörlerden birçok markanın yer aldığı VIV Europe fuarının önemi, katılımcılar için birçok farklı yöne sahip. Bunların başında, yem ve tavukçuluk sektöründe yeni iş bağlantıları yaratmak var. Network şansı sunan fuar, farklı kıtalardan onlarca ülkenin markalarını, girişimcilerini buluşturuyor. Organizatör firmanın, hem ihracat hem de ithalat yapmak isteyen markalar için iyi bir ortam sağladığı hayvancılık sektörü fuarları içinde VIV Europe, en çok ilgi gören sektör etkinliklerinden.

Sağlıklı bir hayvancılık konsepti için, üretim aşamalarının her safhasında modern tekniklerin kullanıldığı bir süreç önemli. VIV Europe 2022’de yer alan şirketler arasında, tavukçuluk sektöründe inovasyon yaratan önemli kuruluşlar bulunuyor. VIV Europe çatısı altında yer alarak, yeni müşteriler edinme potansiyelinize ek olarak markanızın ürün ve hizmetlerine değer katacak adımlar da atabilirsiniz.

Profesyonel fuarcılık çözümleriyle yanınızdayız

VIV Europe ve diğer fuarlarda yer alarak, iş bağlantılarınızı güçlendirmeyi hedefliyorsanız fuar stand tasarım hizmetleri başta olmak üzere, endüstriyel tasarım ve mimari tasarım alanında hizmetler sunan HES Design olarak yanınızdayız. Türkiye’de fuarcılık alanında profesyonel standartlarda hizmet veren markamız, fuar organizasyonlarında markanızın kurumsal kimliğini en iyi şekilde ortaya koymanızı sağlıyor.

Avrupa ve Ortadoğu’da birçok fuar şirketinin çözüm ortağı olan markamız, Türkiye ve Almanya’daki ofisleri ile bu zamana kadar yüzlerce markanın hayallerini gerçekleştirdi. Fuarcılık, mekansal tasarım ve mimari dekorasyon alanında bugüne kadar yüzlerce markaya hizmet veren HES Design ile, siz de Türkiye’de dünyada farklı sektörlerden binlerce firma ile bağlantı kurabilir, iş hacminizi artıracak bir hamle yapabilirsiniz.

Şubat 2, 2021 No Comments  

HES Design ITB Berlin Turizm Fuarı’nda

Dünyanın en büyük turizm fuarı ITB Berlin…Fuarda temsil edilen şirketler arasında oteller, turist panoları, tur operatörleri, sistem sağlayıcıları, havayolları ve araç kiralama şirketleri bulunmaktadır. ITB Berlin her yıl Mart ayında Messe Berlin’de gerçekleşir. Bu yıl 4-8 Mart’ta kapılarını açacak. Fuara oteller, turist kurulları, tur operatörleri ve sistem sağlayıcılarından dünyanın büyük hava yolu şirketleri, araç kiralama firmaları katılmaktadır. 1966 yılında sadece beş katılımcı ülkeyle başlayan  ITB,  dünya çapında bir başarıya dönüştü.

Şubat 1, 2021 No Comments  

Euroshop Dusseldorf 2020

Euroshop Düsseldorf’ta gerçekleşecek olan 8 farklı çapta sektörü içinde barındıran perakende sektörünün öncü fuarlarından biri.

Bu sene 16-20 Şubat 2020 tarihleri arasında kapılarını açacak olan Euroshop Düsseldorf, sektörün geniş bir alanını içinde barındırarak perakende dünyasının vazgeçilmezi haline gelmiş fuarlardan.

Mağaza inşaatı, mağaza armatürleri, aydınlatma teknolojisi, endüstriyel buzdolapları ve derin dondurucular, Franchising, teşhir, reklam, reklam medyası, ticaret, aydınlatma teknolojisi, güvenlik sistemleri, mimari, pazarlama, iletişim medya, etkinlik pazarlama, dijital pazarlama, vitrin malzemeleri, E-ticaret, mağaza içi, satış noktası ekipmanları ve birçok alanı içinde kapsayan Euroshop Düsseldorf fuar katılımcı ve ziyaretçileri için çok büyük önem taşıyor. Katılımcı ve ziyaretçiler sektörün çok geniş bir paydası hakkında bilgi alma şansı yakalarken, sektörün önde gelen firma ve iş ortaklarıyla iletişim ağını genişletme imkanı yakalıyor.

Hes Design bu sene iş ortaklarıyla Almanya’da gerçekleşecek olan bu önemli fuara katılım sağlayacak. Perakende sektöründe iş yapan, iş ve yatırım yapmak isteyen herkesin fuarı ziyaret etmesini tavsiye eder, seneye ve ilerleyen senelerde katılımcı olmayı düşünen firmalar ile deneyim ve bilgimizi paylaşmaktan memnuniyet duyacağımızı belirtmek isteriz.

Posts navigation

1 2 3 … 8 9 10 11 12

Arama

Son Yazılar

  • Avrupa’da 2024’ün En Önemli 3 Gıda Fuarı: Prodexpo, Alimentaria ve IFE Şubat 3, 2024
  • 2024’ün En Önemli Kimya Sektörü Fuarları Şubat 3, 2024
  • 2024’e Damga Vuracak Yapı Seramik Fuarları: CEVISAMA, CERAMITEC, COVERINGS Şubat 3, 2024
  • 2024’ün En Önemli Lojistik ve Taşımacılık Fuarları: Logimat ve Trans Russia Aralık 26, 2023
  • 2024’e Damgasını Vuracak İtalya Fuarları: DEL Mobile, MCE ve COSMOPROF Aralık 26, 2023

HES Design

HES Design mekansal tasarım, tanıtım, fuar organizasyonları stant uygulamaları, mimari dekorasyon ve proje yönetimi konularında uzmanlaşmıştır.

Merkez Ofis

Esentepe Mah. Yıldız Posta Cad.
Bulvar Apt. No:15, B Blok, Kat:4, D:17 34349
Şişli / İSTANBUL

+90 212 284 75 94 – 95
+90 549 710 22 88
[email protected]

Almanya Ofis

Deutschland
Wilhelmplatz 11 A47918 Tonisvorst Viersen (Kreis)

+90 212 284 75 94 – 95
+90 549 710 22 88
[email protected]


[elfsight_popup id=”5″]
[elfsight_popup id=”7″]

©2021 Hes Marka Group
This site is registered on wpml.org as a development site.